Esélylatolgatás a mentorház előtt
2014. október 10. írta: na_ja

Esélylatolgatás a mentorház előtt

Kialakult minden kategóriában, hogy ki az a hat előadó, aki a mentorházban bizonyíthatja, hogy helye van a döntőben is. Egyértelműen a lányok mezőnye a legerősebb, így a legnagyobb harcra is itt lehet számítani. Tulajdonképpen itt akárki is megy tovább, jó döntés lesz, és biztos szomorúak leszünk valaki(k) miatt. Ha át lehetne járni más mentorokhoz, gyakorlatilag simán lecserélnék egy-két indulót egy lányra. na de lássuk a kategóriákat:

A VETERÁNOK:
Véleményem szerint egyedül Horváth Ági az egyértelmű kiesőjelölt ebben a csoportban, nagyon felhúznám magam rajta, ha nem így lenne. Aztán a többi már közel sem ilyen egyértelmű. Remélem, hogy spanyol Erika is megy, de a zsűri eléggé el volt tőle ájulva. Horányi Júlia helye szerintem megkérőjelezhetetlen. Hogy Kállai Kiss-Zsófi, Horváth Krisztián vagy Andelic Jonathán kerül-e be, az nagy meccs lesz. Kétségtelen, hogy Jonathán képzettebb, de Krisztián szíve óriási, és egy egész ország mögé tudna állni.

Tipp: Horányi Júlia, spanyol Erika, Andelic Jonathán
Ahogy szerintem jó lenne: Júlia, Zsófi, Krisztián

25.jpg

Fotó: RTL KLUB

CSAPATOK:

A Pálinka Republic szerintem itt sima befutó, és a Rock-ingernek is úgy tűnik, hogy elég nagy szele van. A kérdés szerintem itt az lesz, hogy a romantikus, de kicsit gyengus Rosewood jusson be vagy a Spoon, a fiúzenekar. Valamelyik karjába bele kell, hogy harapjon a mentor, mindkettő nagy rajongótábort szerezhetne, bár a Spoon talán nagyobbat. Shudras remélem, hogy hamar repül, Phoenix Rt is el fog vérezni.

Tipp: Rock-inger, Pálinka Republik, Spoon
Ahogy én szeretném: Rosewood, és inkább két induló a lányok csapatából.
cs.jpgFotó: RTL KLUB
FIÚK:
Karacs Balázs nem is értem, miért van még itt, Benji ugye a végső győzelemre is esélyes, Ricsitől azért félek, mert megint ha már eddig cipelték, akkor magukat járatnák le, hogy megint megszavazták neki a bizalmat, aztán mégis kiesik. Pedig simán mehetne. Borbély még nyitott könyv: ellenszenves, de tud énekelni. Sallai László nekem bejön, de szerintem lehet, hogy most kevés lesz. Szabó Richárd tanár bácsi is ki tudja, milyen formában lesz, de a műsor nézettségének viszont nagy szüksége lenne rá.

Tipp: Benji, Nagy Ricsi, Szabó Ricsi (bár informátorom sugallata alapján Borbély továbbjut)
Hogy kéne szerintem: Benji, Sallai László, és egy csaj
f.jpgFotó: RTL KLUB


LÁNYOK:
Hú, de nehéz ez! Akárhonnan nézem, szerintem Cseh Andin kívül mindenki hasonló esélyekkel indul. Talán az egyedisége miatt Gewndolin, Jenifer és Anasztázia lesz a befutó, a kislányt hazaküldik, hogy próbálja meg jövőre, és Izabellának is megköszönik. Nem vitás, hogy itt öt, de akár mind a hat csaj is továbbjuthatna, ha azt nézzük, mit tettek le eddig az asztalra.

Tipp: Gwendolin, Jenifer, Anasztázia
Én Anasztáziát, Andit és Izabellát látnám szívesen a jövőben, de bárki is jut tovább, jó lesz.
la.jpg
Fotó: RTL KLUB
Szerintetek?



A bejegyzés trackback címe:

https://xfaktormagyarorszag.blog.hu/api/trackback/id/tr116777553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása